תפוח הגה ואמצעי אחיזה

תפוחי הגה

תפוחי ההגה מיועדים לאנשים המתקשים בסיבוב גלגל ההגה או באחיזה בו.
תפוח ההגה מותקן על גלגל ההגה על  גבי בסיס המחוזק בשני חבקים,  ומסתובב על גבי מיסב.  אופן התקנה זה מבטיח עמידות, בטיחות ותקינות לאורך שנים.
תפוחי ההגה שלנו ניתנים לשליפה בקלות, דבר המאפשר לנהג שאינו מוגבל לנהוג ברכב ללא תפוח באופן חוקי ובטיחותי ולהחזירו בקלות ובבטחה עבור נהג המוגבל בצורת הנהיגה.
תפוחי ההגה המותקנים בהידרופיקס עומדים בכל התקנים והינם באיכות הטובה ביותר.


תפוח הגה שלושה פינים – "טריפל"

מתאים לנהיגה עבור מי שאין לו אחיזה באצבעות כף היד. התפוח מייצב את היד ומאפשר נהיגה בטוחה.


תפוח הגה מזלג - VGRIP

מתאים לנהיגה עבור מי שיש לו אחיזה חלשה באצבעות כף היד, אך שאר היד בריאה.


תפוח הגה פין

מותאם לנהיגה עבור מי שאין לו אחיזה כלל ואין לו יכולת הפעלה של כף היד. באמצעות כפפה מיוחדת המולבשת על כף היד, הניתנת להכנסה לתוך הפין ומאפשרת לסובב את ההגה בבטחה.

 

פתרונות נוספים לנהיגה באמצעות תפוח הגה, בהתאמה אישית

ישנם פתרונות נהיגה רבים נוספים כגון: נהיגה עם תותבת (פרוטזה), נהיגה עם תותבת בצורת מזלג ועוד. להידרופיקס יש מגוון פתרונות לכל סוגי האחיזה וביכולתנו לבצע התאמה אישית לכל אחד ואחת לנוחיות ובטיחות מושלמים בנהיגה.

כאמור, תפוח הגה הינו מוצר המחויב באישור משרד התחבורה וחייב להופיע ברישיון הנהיגה כמגבלה. אדם שאין לו סעיף מגבלה לתפוח הגה ברישיון הנהיגה האישי, אינו רשאי עפ"י חוק לנהוג ברכב עם תפוח הגה.

חדשות ועדכונים

שימו לב! שימו לב!

עמותת "נגישות ישראל" מחפשת מתנדבים לקמפיין בינלאומי שאף אחד לא יוכל להתעלם ממנו למיגור תופעת עברייני חניות נכים למידע נוסף>>>

מונית נגישה - בכדי לעודד חברות הסעה ומוניות להפוך את המוניות לנגישות, המדינה מקלה משמעותית את עלות רכישת הרישיונות להפעלת מונית לאלו אשר ינגישו מוניות לאנשים עם מוגבלויות מידע נוסף>>>

מערכת הגו'סטיר תופסת תאוצה.

יותר ויותר נכים בוחרים לנהוג במערכת הג'ויסטיר.

לקוחות הידרופיקס עוברים לדור החדש של מערכות הנהיגה.

למידע נוסף>>>

חדש בהידרופיקס - רמפות ידניות בגדלים שונים לרכבים להסעת נכים ולמטרות נוספות

למידע נוסף>>>

שימו לב! עפ"י תיקון בהסכם הניידות שנכנס לתוקף באוגוסט 2013, מורשה נהיגה של מוגבל בניידות יכול להתגורר במרחק של עד 1.5 ק"מ  מביתו של המוגבל בניידות (במקום 500 מ' כפי שהיה עד כה)"