תהליך העבודה שלנו

 

מרגע שנוצר הקשר הראשוני מול הלקוח, אנו מלווים אותו ומכוונים אותו בתהליך. המפגש יכול להתרחש בכמה צמתים. הוא יכול להיות בשלב השיקום או אף תוך כדי תהליכי הכרה בנכות בוועדות משרד הבריאות. ככל שהקשר נוצר בשלב ראשוני יותר, התהליך הופך לברור וקל יותר.

דבר ראשון, אנו מבררים עם הנכה ומשפחתו מה הצרכים שלהם? ומה הנתונים הראשוניים שאיתם אנחנו מתמודדים. למשל, מספר הנפשות שהרכב אמור לשמש, סביבת מגורים, צורת החנייה, האם הנכה רוצה ויהיה מסוגל לנהוג ברכב או שלחילופין יהיה מוסע? מה הסבירות שמצבו ישתפר עוד בעקבות השיקום או לחילופין יחמיר עם הזמן? אם מדובר בילד, באיזה גיל הוא ועד כמה אנו מעריכים שיגבה בחמש שנים שהרכב ברשותם? האם הוא מעוניין ברכב פרטי או מסחרי? אנו מציגים יתרונות וחסרונות של כל דבר, בודקים את מידת ההתאמה בין הרצונות והצרכים  לרמת המסוגלות והאפשרויות העומדות בפניו תוך לקיחת כל המידע בחשבון כמו למשל סוג כיסא הגלגלים, גובה הנכה ועוד הרבה מרכיבים חשובים שיש להתחשב בהם בתהליך קבלת ההחלטה וההבנה של מה הנכה צריך וזקוק לו. אנו מציגים לנכה ולמשפחתו תמונה מקיפה של כל הפתרונות הקיימים הרלוונטיים איזה סוגי רכבים יכולים להתאים עבורם ביותר, צורת נהיגה או הסעה, סוג מעלית שיכולה להתאים וכד'.

אנו מסבירים לנכה מהם התהליכים שעליו לעבור מול המוסדות הרשמיים, אילו וועדות עליו לעבור, אילו טפסים עליו למלא וכד'.

מרגע שהלקוח בחר בנו כחברה שתאבזר את רכבו, אנו מלווים אותו לאורך כל התהליך, מסיעים לוועדות השונות, מדריכים, נותנים את כל המידע, עוזרים במילוי הטפסים והעברתם, מספקים שיעורי נהיגה במידת הצורך, מסייעים ברכישת הרכב מול סוכנות הרכב וסוללים עבורו את הדרך בצורה הקלה ביותר למימוש זכויותיו לעצמאות ונגישות.

מהרגע שהרכב מגיע לחברת הידרופיקס להתקנות ואבזור, אנו מיידעים את הנכה על הגעתו של הרכב ומזמנים אותו למדידות והתאמות ראשוניות בהידרופיקס. כמו-כן, בעקבות המדידות הראשוניות, מגדירים לוחות זמנים מדויקים יותר למועד מסירת הרכב, בהתאם לתוספות מתבקשות, שינויים נוספים ודרישות שעלו בעת המדידות וההתאמה הראשונית. לקראת סיום ההתקנות, מזמנים שוב את הלקוח למדידות אחרונות והתאמות מדויקות של המערכות המותקנות ברכבו. וכן נעשות נסיעות מבחן של הלקוח ברכב לצורך הסתגלותו לרכב ולתחושת בטחון מלאה של הנהג וכן של הצוות המקצועי. ביום קבלת הרכב, נעשות שוב בדיקות אחרונות, נסיעת מבחן נוספת, הלקוח מקבל הסברים מקיפים על המערכות המותקנות ברכבו ותפעולו של הרכב ורק כאשר הכל ברור, מרגיש נכון ובטוח, הכל נבדק בקפידה והותאם בצורה מלאה, הלקוח משתחרר לביתו עם הרכב.

גם לאחר שהלקוח עזב את הידרופיקס עם רכבו בתום ההתקנות, אנו מתקשרים ובודקים כיצד עברה הנסיעה הראשונה, איך הוא מרגיש ומודעים שהכל לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

חשוב לנו לתת שרות מלא וטוב ולספק ללקוח חווית רכישה מעולה.

1-2 4-2

חדשות ועדכונים

מונית נגישה - בכדי לעודד חברות הסעה ומוניות להפוך את המוניות לנגישות, המדינה מקלה משמעותית את עלות רכישת הרישיונות להפעלת מונית לאלו אשר ינגישו מוניות לאנשים עם מוגבלויות מידע נוסף>>>

מערכת הגו'סטיר תופסת תאוצה.

יותר ויותר נכים בוחרים לנהוג במערכת הג'ויסטיר.

לקוחות הידרופיקס עוברים לדור החדש של מערכות הנהיגה.

למידע נוסף>>>

חדש בהידרופיקס - רמפות ידניות בגדלים שונים לרכבים להסעת נכים ולמטרות נוספות

למידע נוסף>>>

שימו לב! עפ"י תיקון בהסכם הניידות שנכנס לתוקף באוגוסט 2013, מורשה נהיגה של מוגבל בניידות יכול להתגורר במרחק של עד 1.5 ק"מ  מביתו של המוגבל בניידות (במקום 500 מ' כפי שהיה עד כה)"